Monday, August 20, 2007

nog een paar blz.


Zo het foto boek is geupload dus nu maar afwachten hoe het word. Het ging eigenlijk best wel snel ongv. 15 minuten maar. Ik heb em wel 4 keer besteld hahaaha iedereen die mee is geweest wilde em wel hebben, en nu is elke 2e art. met 50 % korting. Nou maar hopen dat het echt mooi is.
Dit zijn nog 2 lo's uit het boek die ik erg mooi vind.
De bovenste zijn de 2 schatjes van mijn broer en de onderste één van zijn honden.
Bij de bovenste heb ik gebruik gemaakt van mijn eigen grungy achtergrondjes :-) en de letters zijn vanTracy Collins uit de freshair kit en het papier en de knoop zijn van KimB uit de bygonegents kit en de bloem komt bij miss Vivi vandaan.
Bij de onderste heb ik ook gebruik gemaakt van de bygonegents kit van Kim B en de speld komt uit de free Embroiderykit van Ikscrap.
Pfff hoop dat ik niemand ben vergeten, ik heb een heleboel freekits door elkaar gebruikt.

4 comments:

Julia said...

Deze zijn ook weer prachtig! Wat zal het mooi worden dat boek i'n z'n geheel !!!

pepeetje said...

dank je, ik zal het boek laten zien als hij er is. maak er wel een foto van.

Anonymous said...

Hoi, ik ben er weer !!! Volgens mij is je vakantieboek prachtig geworden, ik ben heel benieuwd hoe je hem vindt als je hem in handen hebt ;-) Gemeen hoor, 2e boek 50% korting, dat ga ik nooit meer redden hahaha .... Want ik ga ook zo'n boek maken van Wenen, want we hebben een geweldige vakantie gehad ! Je Victoria Francis LO is ook prachtig, hele mooie foto inderdaad !

pepeetje said...

welkom terug :-) ben ook heel erg benieuwd, je moet vlug scrappen hoor ik geloof binnen 2 weken. elke 2e was 50% korting dus heb er maar 4 besteld voor iedereen een.
hahaha nou maar hopen dat ze mooi zijn anders word het een duur boek.