Tuesday, September 11, 2007

foto boek



Hij is eindelijk klaar, mijn eerste foto album. Hij is erg leuk geworden, een aanrader voor iedereen. Oke er zitten wat schoonheids foutjes in, zoals de kaft. De afbeelding zit niet echt in het midden. En ik heb de blz op een zwarte achtergrond gezet, maar soms valt er net weer dat zwarte randje af. ( niet goed na gekeken denk ik) De volgende keer daar maar goed opletten :-)
Ik weet niet of je reclame mag maken maar hij is afgedruk bij Hema, en ik ben er erg tevreden over. Goed ingebonden en afgedrukt op mooi papier.

5 comments:

Aukje said...

Ik heb al een paar boeken , geen scraps nog, bij de Hema af laten drukken. Ben zelf ook supertevreden over de kwaliteit.
Mooie boeken zo te zien van jou.
Binnenkort ga ik Kim haar boek bestellen, ik weet nog niet waar, want ik heb het liefst 30x30, en heb Ingeborg ook al beloofd hem mee te nemen als die af is. Naar de meeting dan.
Maar ziet er erg mooi uit!!!!

pepeetje said...

Dank je wel, ben benieuwd naar die van jou. Als ik het niet vergeet neem ik em ook mee :-)

Julia said...

Goh ik vind dat super zo'n mooi boek is dat geworden zeg !!!

Anonymous said...

Wowow echt heel erg mooi geworden, toch stukken leuker dan zomaar vakantie foto's!!

Groetjes,
Marleen

Anonymous said...

Heel erg mooi Petra ! Ik ben zelf ook weg van de Hema boeken, binnenkort laat ik een 30x30 maken voor mijn zus, kadootje voor haar verjaardag ;-) Ik ga het deze keer iets anders doen, ivm wegvallende randjes, je hoort het wel als ik hem heb en dan zal ik ook foto's maken !