Friday, December 28, 2007

A little street...

This lo I make with the freebie overlay Scratch design by Julia v.d Werf. It's a photo I make from a little street. I looks a bit mysterious with the sun and the ice, Beautiful. You can find the freebie here: http://juliavanderwerf.blogspot.com/ I used some things from the kit Winter Whites also from Julia v.d Werf and this kit you can find here: www.digitaalscrappen.nl .
.
Deze lo heb ik gemaakt met de freebie overlay Scratch van Julia v.d Werf. De foto heb ik gemaakt van een klein straatje hier achter en het zag er een beet misterieus uit met de zon door de bomen en het ijs. In het echt was het een prachtig gezicht. Hier boven staat waar je de freebie overlay kan vinden. Ook heb ik wat elementen gebruikt van de kit Winter Whites van Julia.

3 comments:

Julia said...

Ik vind hem super Petra! De hele sfeer !

Julia said...

Alle goeds voor 2008!!!

Aukje said...

Ik vind hem geweldig, had ik op DSD ook al gezegd geloof ik.
Maar.....
HAPPY NEWYEAR!!!!!
Kan niet tot 24.00 uur wachten!!!