Saturday, May 3, 2014

In de ban van blik lipjes

Eindelijk is het gelukt om via de ipad foto,s in blogger te zetten ;-) na een middag moeilijk doen riep mijn broer... Is er geen app voor blogger. Tja had hij dat maar eerder geroepen, dus nu via de app kan ik er makkelijk foto,s bij zetten. Dat ik daar zelf niet aan gedacht had zeg ;-)

Maar nu de blik lipjes, daar kan je leuke dingen mee maken. Tassen, armbanden en andere sierraden en nog veel meer. Ik ben nu aan de 3e tas bezig, een clutch voor Lisa.






6 comments:

pepeetje said...

Effe testte ;-)

Aukje said...

Jij ook aan de haak ? :)

Aukje said...

Als je eens wat patronen wilt!

pepeetje said...

Dan kom ik bij je zeuren ;-) maar voor nu ben ik nog wel effe bezig, heb ook nog een grannie plaid liggen die maar niet af wilt ;-)

Roos said...

Hallo iedereen,
Ik ben op zoek naar allerhande patronen om tassen, kleedjes, juwelen, .... te maken met bliklipjes. Kan mij iemand aub helpen.
Groetjes,
Roos

Graag een mailke naar: roos.gheysen@telenet.be

pepeetje said...

Roos kijk op pinterest, daar heb ik ook de meeste patroontjes gevonden